پاسخگویی به حدود 7میلیون تماس در سال ۱۴۰۳ توسط مرکز تماس ۱۱۸ منطقه یزد

به گزارش خبرنگار حمیدیا نیوز؛ مرکز تماس ۱۱۸ منطقه یزد در سال گذشته با پاسخگویی به بیش از ۶.۸ میلیون تماس از استان‌های مختلف کشور، بهبود چشمگیری در شاخص‌های کیفی و کمی خدمات خود ثبت کرده است.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد با اعلام این خبر افزود: این مرکز در سال ۱۴۰۳ با مدیریت بهینه منابع و اجرای برنامه‌های توسعه ای، به ۶,۸۹۹,۶۸۸ تماس از استان‌هایی همچون اصفهان، مرکزی، سمنان، کرمانشاه، مازندران، ایلام، گیلان، همدان، هرمزگان و قزوین پاسخ داده است.

زارع اظهار داشت: میانگین زمان پاسخگویی به تماس‌ها به ۲۵ ثانیه کاهش یافته که این دستاوردها با وجود فعالیت ۵۵ اپراتور در سال ۱۴۰۳ محقق شده است.

وی افزود : در بخش کیفی نیز شاخص‌هایی مانند «آمادگی برای مکالمه» با امتیاز ۹۵ از ۱۰۰، «اعلام شماره صحیح» با امتیاز ۹۰ از ۱۰۰ و «انجام تعهدات» با امتیاز ۸۷ از ۱۰۰، نشان‌دهنده ارتقای قابل توجه خدمات این مرکز است.

مدیر مخابرات منطقه یزد با اشاره به برنامه‌های آینده گفت: هدف ما برای سال ۱۴۰۴ افزایش ظرفیت پاسخگویی، کاهش بیشتر زمان انتظار مشتریان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین مانند هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت خدمات است.

وی همچنین از اجرای طرح‌های آموزشی و انگیزشی برای اپراتورها خبر داد و افزود: با کوچینگ مستمر و تحلیل داده‌های تماس، نقاط ضعف را شناسایی و راهکارهای عملیاتی برای رفع آن‌ها اجرا خواهیم کرد.

				
					https://hamidianews.ir/?p=20801