افتتاح مرکز توان افزایی و مهارت آموزش دانشگاه فرهنگیان در فروردین

مدیر امور پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان استان: مرکز توان افزایی و مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان در مجتمع آموزشی سامان در فروردین ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش حمیدیا نیوز، کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان از طراحی گفتمان تربیتی در دانشگاه فرهنگیان یزد خبر داد و گفت:دانشگاه فرهنگیان نیاز به رشد و تعالی دارد و در راستای ایجاد تحول، اقدامات خوبی در پنج ماه اخیر در این دانشگاه رقم خورده است.

وی با بیان اینکه دو راهبرد اساسی و اصلی در این دانشگاه داریم که شامل ترمیم گذشته و ترسیم آینده است، افزود: تلاش می‌کنیم با جلسات کارشناسی و بهره گیری از ظرفیت استادان و صاحبنظران، نقاط ضعف و قوت این دانشگاه را احصا کنیم.

کریمی به دیگر اقدامات در حوزه دانشگاه فرهنگیان یزد در چند ماه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: طرح پژوهشکده تعلیم و تربیت در هیئت امنای دانشگاه با حضور استاندار مصوب شده و همچنین مرکز توان افزایی و مهارت آموزی دانشگاه فرهنگیان در مجتمع آموزشی سامان در فروردین ماه افتتاح می‌شود.

وی از احداث راه اندازی خوابگاه متاهلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی آن در فروردین ماه آغاز می‌شود و طراحی سامانه تولید انرژی پاک در دانشگاه فرهنگیان از اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

مدیر امور پردیس‌های استانی دانشگاه فرهنگیان، کمبود عضو هیات علمی را یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: حدود ۱۵ عضو هیات علمی با مرکز در بخش آقایان و بانوان همکاری دارند که نسبت استاد به دانشجو در دانشگاه فرهنگیان پسران یک به ۱۰۱ و دختران یک به ۱۴۳ است و باید برای حل مشکل اقدامی شود.

خواندن مطلب بعدی ←

نگاه‌های عمیقی مبتنی بر حمایت جدی از تولید در یزد وجود دارد

محبوب ترین